مطالب آموزشی تافل

آموزش فونوگرام ها و تلفظ

آموزش فونوگرام ها و تلفظ

احتمالا دقیقا با مهفوم فونوگرام ها آشنا نباشید. یاد؛رفتن فونوگرام هاکه با فونتیک متفاوت هستند به ما کمک می کنند تا بفهمیم چرا کلمات انگلیسی اینگونه نوشته می شوند. فونوگرام ها واحد های نماینده صدا هستند و در آموزش زبان انگلیسی نقش مهمی دارند. در کنار فونوگرام ها به در رابطه با تلفظ هم نکاتی مطرح شد که امیدوارم مفید واقع بشوند.

بررسی آزمون تافل و سوالات Inference ریدینگ

بررسی فرمت جدید آزمون تافل - بررسی سوالات Inference ریدینگ

در این وبینار که نزدیک به یک ساعت نیم به طول انجامید به طور کامل تمامی بخش های فرمت جدید آزمون تافل را بررسی کردیم و سپس با آموزش و حل تمرین سوالات Inference ریدینگ تافل که از چالشی ترین ها هستند، موفق شدیم حقیقتا با سوالات و تکنیک های تافل آشنا شویم. اگر به دنبال جایگزینی برای آیلتس هستید و یا قصد اپلای برای آمریکا را دارید این وبینار که تماما آموزش است و در آن به برخی سوالات متدوال نیز پاسخ داده شده است را از دست ندهید.

چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شویم؟ و دو نکته مهم!

چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شویم؟ و دو نکته مهم!

این آ«وزش واقعا درجه یک است! هم به شما یاد می دهید چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شوید که  برای شرکت کنندگان در آزمون تافل به شدت مهم است و هم دو نکته طلائی در رابطه با اسپیکینگ را به شما می آموزد که برای همه اهمیت زیادی دارد.

 یک کلاس دمو ست کنید!

در کلاس دمو نیاز ها و سطح شما به دقت بررسی میشه و آموزش شما شروع میشه. پس از شرکت در کلاس دمو می توانید برای آزمون برنامه ریزی داشته باشید و اگر دوست داشتید در کلاس های ما ثبت نام کنید. شما با کلاس دمو وارد دوران آمادگی حرفه ای برای آزمون بین امللی زبان خود خواهید شد. 

09125301085

enemad-logo