آموزش های آکادمی

انواع اسامی و حرف تعریف the

آموزش گرامر انواع اسامی و حرف تعریف THE

در این آموزش متفاوت تمامی انواع اسامی را بررسی می کنیم و همراه با بررسی آنان همراهی حرف تعریف THE را را با آن می آموزیم. شاید این روش متفاوت آموزش این مطلب ساده بتواند شما را از اشتباهات متداول در کاربرد THE دور کند.

چگونه سوالات انشا را پارافریز کنیم؟

آموزش پارافریز سوالات انشا

یکی از باید های رایتینگ آیلتس یادگیری راه های پارافریز سوال انشا است. بخصوص انشای تسک ۲. پارافریز کردن یعنی به عبارت دیگر بیان کردن. در این آموزش را های پارفریز کردن را برای شما توضیح دادیم.

آموزش جملات پسیو

آموزش پایه ای جملات پسیو یا مجهول

در این آن آموزش آنچه نیاز ضروری دانستن در رابطه با ساختار پسیو است توضیح داده شده است. مطالب ساده و برای شروع یادگیری این ساختار مناسب هستند.

بررسی آزمون تافل و سوالات Inference ریدینگ

بررسی فرمت جدید آزمون تافل - بررسی سوالات Inference ریدینگ

در این وبینار که نزدیک به یک ساعت نیم به طول انجامید به طور کامل تمامی بخش های فرمت جدید آزمون تافل را بررسی کردیم و سپس با آموزش و حل تمرین سوالات Inference ریدینگ تافل که از چالشی ترین ها هستند، موفق شدیم حقیقتا با سوالات و تکنیک های تافل آشنا شویم. اگر به دنبال جایگزینی برای آیلتس هستید و یا قصد اپلای برای آمریکا را دارید این وبینار که تماما آموزش است و در آن به برخی سوالات متدوال نیز پاسخ داده شده است را از دست ندهید.

Task response آیلتس

بررسی معیار پاسخگویی Task Response

در این وبینار به بررسی معیار نمردهی تسک دوم رایتینگ آیلتس و تافل پرداختیم و به طور کامل ببرسی کردیم که این بخش چه ریزه کاری هایی داره و چطور میشه ازش نمره کامل گرفت. در این وبینار مباحثی مثل ساپورت و دولوپ کردن نیز مورد بحث قرار گرفت که امیدوارم برای شما مفید باشه.
برای اطلاع از وبینار های آینده می تونید عوض کانال تلگرام ما باشید که درش مطالب آموزشی تصحیح انشا هم انجام میشه.

آموزش فونوگرام ها و تلفظ

آموزش فونوگرام ها و تلفظ

احتمالا دقیقا با مهفوم فونوگرام ها آشنا نباشید. یاد؛رفتن فونوگرام هاکه با فونتیک متفاوت هستند به ما کمک می کنند تا بفهمیم چرا کلمات انگلیسی اینگونه نوشته می شوند. فونوگرام ها واحد های نماینده صدا هستند و در آموزش زبان انگلیسی نقش مهمی دارند. در کنار فونوگرام ها به در رابطه با تلفظ هم نکاتی مطرح شد که امیدوارم مفید واقع بشوند.

چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شویم؟ و دو نکته مهم!

چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شویم؟ و دو نکته مهم!

این آ«وزش واقعا درجه یک است! هم به شما یاد می دهید چگونه برای اسپیکینگ تافل آماده شوید که  برای شرکت کنندگان در آزمون تافل به شدت مهم است و هم دو نکته طلائی در رابطه با اسپیکینگ را به شما می آموزد که برای همه اهمیت زیادی دارد.

سوالات True False Not Given ریدینگ آیلتس

آموزش مقدماتی ریدینگ آيلتس

در این آموزش بسیار بسیار ساده و مناسب سطح مقدماتی به بررسی سوالات True False Not Given پرداختیم. اگ اگر در اول مسیر یادگیری آیلتس هستید بهترین نقطه شروع سوالات ریدینگ است و از اولین سوالات این آزمون True False Not Given! 

بررسی انواع سوالات ریدینگ آیلتس

آموزش انواع سوالات ریدینگ آيلتس

در این وبینار تمامی انواع سوالات ریدینگ آیلتس بررسی شد و از هر نوع چند سوال نیز به کمک زبان آموزان حل شد.

نقشه راه آیلتس - بررسی کامل آژمون

نقشه راه آیلتس - بررسی کامل آزمون

در این وبینار که تقریبا یک ساعت و نیم به طول انجامید تمامی بخش های آزمون آیلتس را بررسی کردیم. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید این آموزش را از دست ندهید.

 یک کلاس دمو ست کنید!

در کلاس دمو نیاز ها و سطح شما به دقت بررسی میشه و آموزش شما شروع میشه. پس از شرکت در کلاس دمو می توانید برای آزمون برنامه ریزی داشته باشید و اگر دوست داشتید در کلاس های ما ثبت نام کنید. شما با کلاس دمو وارد دوران آمادگی حرفه ای برای آزمون بین امللی زبان خود خواهید شد. 

09125301085

enemad-logo